گروه جهادی وارثان

بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی

بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی

گروه جهادی وارثان
آه....
چقدر سخت است دل کندن از این همه سادگی ....

علی خلیلیان مسئول گروه تربیت بدنی در گفتگو با روابط عمومی گروه جهادی وارثان از به تشریح برنامه های این گروه پرداخت و افزود: با توجه به همزمانی اعزام گروه جهادی وارثان با ایام  الله دهه ی فجر ، تصمیم به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در بین روستا های شهر سلطان آباد گرفته شده است.

وی با اشاره به تنوع مسابقات در این اردو اضافه کرد:

با توجه به بارش ناگهانی باران در منطقه ،گروه مجبور به تغییر برنامه ها شد ، چراکه زمین های برنامه ریزی شده ، هیچ کدام دیگر قابلیت برگزاری مسابقات را نداشتند.

این جهادگر در ادامه افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده ،در چند روز آینده به آموزش رشته های مختلف ورزشی از قبیل پرتاپ دارت ، طناب کشی ، پینگ پنگ و...  پرداخته خواهد شد و در روزهای ابتدایی هفته آینده ، مسابقاتی در بین این رشته های ورزشی برگزار خواهد شد.

وی با توجه به نشاط و هیجان ایجاد شده در منطقه ، امیدواری خود را در تاثیرگذاری فعالیت های گروهش در روحیه نوجوانان و جوانان این مناطق در چند روز برگزاری اردوی جهادی اعلام داشت.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۲
سردبیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی